קטגוריות
כללי

קידום אתרים לרופאים ופרסום מרפאות

רופאים פרטיים ומרפאות פרטיות צריכים למצוא כל הזמן לקוחות חדשים. קידום בגוגל זאת דרך מצוינת להביא עוד לקוחות.

יש בגוגל אפשרות לבצע קידום אורגני או קידום ממומן. אפשר לשלב את שניהם ואפשר גם לשלב קידום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא למעשה פרסום מודעות בגוגל כתגובה לחיפוש שמבצע הגולש. הגולש מקליק על המודעה ומגיע לאתר, שם הוא מתרשם מהאתר ואם הוא התרשם לטובה אז הוא ייצור קשר עם בעלי האתר בטלפון, במייל, בטופס יצירת קשר או בצורות אחרות.

יש גם סוג אחר של מודעות שנקראות "מודעות התקשרות". מהמודעות האלה מתקשרים ישר לרופא וזה מתאים במיוחד לרופאי שיניים שנותנים עזרה ראשונה 24 שעות וגם לוטרינרים שנותנים טיפולי חירום.

את הקידום הממומן בגוגל אפשר לכוון לאזורים גאוגרפים, לשעות מסוימות, לשפות מסוימות ועוד דברים.

עושים אותו על נושא מסויים כמו "הסרת משקפיים בלייזר" על ידי הפעלת מודעות מתאימות שמגיעות לאתר או דף נחיתה ומשם הלקוחות פונים למרפאה.

כל הקלקה עולה כסף ואם למשל הקלקה עולה בממוצע 8 שקלים אז על 20 הקלקות נשלם 160 שקלים. אם מתוכם היו 5 פניות ומתוכם היו 2 סגירות של לקוחות זה אומר ששילמנו 160 ש"ח ל2 לקוחות ועלות רכישת לקוח היא 80 שקלים.

את העלות הזאת צריך להוריד כמה שיותר על ידי ניהול קמפיין בצורה נכונה שבו נראה איזה ביטויים מביאים תנועה שהופכת ללקוחות (בשפה המקצועית זה נקרא "ממירה").

כל עוד הקמפיין משתלם אז כדאי להמשיך אותו.

כדי לנהל את הקמפיין עם מנהל קמפיינים מקצועי שיידע איך לבנות אותו בצורה נכונה ולשפר אותו תוך כדי עבודה על פי הפניות שמגיעות. חשוב לדעת איזה פניות מגיעות, האם הם פניות מתאימות או לא ובהתאם לזה לשפר את המודעות ואת הביטויים.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל זה אומר להביא את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

זה הקידום הכי משתלם כי לקוחות פוטנציאלים שלא מכירים את הרופא והמרפאה באים לאתר דרך הקידום האורגני ואין עליו הגבלות. אפשר גם לקדם מאות ביטויים וההקלקות הם בחינם.

בתחילת התהליך בודקים שהאתר המקודם מתאים מבחינה טכנית לפורמט שגוגל דורש.

אחרי זה עושים מחקר מילים וביטויים ובודקים איזה ביטויים כדאי לקדם.

לוקחים ביטויים שיש עליהם חיפושים ויש סיכוי שיביאו לקוחות פוטנציאלים, עושים עוד שקלולים ובסוף מחליטים מה כדאי לקדם.

כדי שהאתר יתקדם חובה להזרים כמה שיותר מאמרים עם הסברים על כל טיפול, כל ניתוח וכל בעיה שהרופא עוסק בהם. ככל שיהיה יותר תוכן איכותי כך יהיו יותר גולשים באתר והם ישארו בו יותר זמן. זה יגרום להעלאת הדירוג שלו.

גם אזכורים של האתר במקומות אחרים כמו אינדקסים רפואים ורשתות חברתיות יעזור לקידום שלו.

קידום אורגני הוא תהליך לטווח ארוך אבל הוא הכי משתלם מבחינה כספית ונותן תשואה גבוהה.

מה כדאי לבחור?

בתחילת הדרך כדאי לבחור בקידום אורגני כי ניתן להפעיל אותו מייד. לקידום הממומן לוקח הרבה זמן לעבוד וזה בין כמה שבועות ועד שנה.

אם יש מספיק פניות מהקידום האורגני אז אפשר לוותר על הממומן.

אם הממומן נשאר רווחי אז כדאי להשאיר אותו ביחד עם האורגני.

דוגמא לקידום רופאים אורגני וממומן. המודעות בתשלום מוקפות באדום ואחריהם בא הקידום האורגני.

קידום אורגני וממומן